Friday 10 February 2012

cerita

assalamualaikum...

          Saya rasa tak sedap badan dua tiga hari ni. Badan rasa berat dan cepat sangat penat. Kalau dulu berjalan jauh takde la mengah mana tapi sekarang naik tangga opis pun saya rasa penat sangat mengalahkan orang yang kerja despatch yang ke hulu hilir menghantar surat.Mungkin saya patut menelan vitamin tambahan. VCO barangkali. ehhh ehhh...itu vitamin ke?

          Weekend saya cuma lepak di rumah. Bermain dengan anak buah yang makin hari makin membesar. Bawa dia pergi jalan-jalan dan dia sangat berat ok. Dukung sikit pun dah buat saya mengah. Tapi dia sangat rapat dengan saya. Bila nampak saya dari jauh mesti dah senyum nampak gusi. Comel sangat. Kadang-kadang nampak lesung pipit dia yang sangat comel. Olololo...Sepertinya tak sabar mahu ada anak sendiri. Hikhikhik...

          Rasanya entri akan sepi tanpa berbual tentang Aoki. *senyum comel walaupun tak comel* Saya ada telefon dia awal pagi tadi. Sudah agak lama tak berbuat cenggitu tapi pagi tadi rasa rindu mahu dengar suara dia. Kami cakap kejap je sebab he wanna out to breakfast and pergi lawat sites. Itu pun saya berdegil tak mahu letak telefon lagi walaupun beberapa kali Aoki cakap dia nak keluar. Degil kan saya? Aoki juga bilang macam tu. " Manja, gedik, mengada-ngada dan degil". Cukup  Empat pakej seorang perempuan Aoki cakap. Melampau kan? Saya rasa saya tidak manja tapi kadang-kadang itu ada la. Yang lain tu pun sama. Hahahaha... *taknak ngaku*

          SubhanaAllah...

        

2 comments:

Mata Pena Fadz said...

biaselah..name pown prempuan kn... :)
anywy slm perkenalan .....

manusia beku said...

hehe...betoiii...

salam perkenalan :)